AKREP DOLUNAYI ve MEDİTASYON MÜZİĞİ

AKREP BURCU DOLUNAYI


“Benim” dünyam diye oluşturduğumuz tüm değerler görücüye çıkıyor. Gerçekten bir ilişkinin ne tür fedakarlıklar ve özveriler gerektiğinin farkında mıyız? Tek bir vücut olmanın ne anlama geldiğini biliyor muyuz? Sahip olduklarımızın ne kadarını ilişkilerimizde paylaşıyoruz?


Akrep Dolunayı, Boğa burcundaki Güneş ile Akrep burcundaki Ay’ın karşı karşıya gelmesi anlamını taşır. Her ikisi de “sahip olunan değerler” ile ilgilidir. Ancak Boğa burcu biraz daha “ben” kısmına hitap eden taraftır. Dolayısıyla Akrep burcundaki Ay, ilişkilerdeki maddi manevi “paylaşım ve bütünleşme” değerlerimiz konularında bizleri sınayacaktır.


Benim param mı bizim paramız mı?
Benim değerlerim mi bizim değerlerimiz mi?
Benim evim mi bizim evimiz mi?
Göğsümüzü gere gere “BİZ” diyebiliyor muyuz?
Eşimizi partnerimizi hayatımızın merkezine koyabiliyor muyuz?
İlişkimizi / evliliğimizi gururla taşıyabiliyor muyuz?


Diğer yandan hem Boğa hem de Akrep burcu, tensel yakınlaşmayı, seksüel güdüleri anlattığı için, çiftler arasında yakınlaşma teması ön plana çıkabilir. İlişkilerinde bu anlamda sorunları olanların  bir çözüm arayışı içerisinde olması beklenir. İçimizdeki eril ve dişil dünyayı yeniden keşfedebileceğimiz, gizli arzularımız keşfedebileceğimiz, mahrem yaşamımızdan keyif alabileceğimiz bir dolunay olmasını temenni ediyorum.


Sizler için yine bir olumlama ve meditasyon müziği hazırladım. Katılmak için şartlar çok basit:
Instagram hesabımı takip edin
Bu gönderiyi beğenin
Sevdiğiniz iki kişiyi yorumlarda etiketleyin.


19 Mayıs Saat 00:11’de (İstanbul saati ile) gerçekleşen Akrep Burcu Dolunayı’nın, kendimize ve bütün gezegenimize hayırlı ve güzel sonuçlar getirmesini diliyorum.


Dolunay’ın temel konularını ve gerilimli enerjisini düşünerek, olumlamamız şöyle olabilir:
Varlığımın temel değerlerine sahip çıkıyor ve hayatını hayatıma kattığım kişiyle bunu tek vücut haline getiriyorum.
Henüz bir ilişkim yoksa, ömrünü ömrüme katacak kişinin hem benim hem de bütünün hayrına olması arzusuyla, yolculuğuma katılmasını sevgiyle kabul ediyorum.
Tüm ilişkilerimde, asıl amacın paylaşım olduğunun bilincindeyim, bu yüzden haset, kıskanç ve kötü niyetler taşıyan insanları oldukları yerde bırakıp yoluma Yüce Yaradan’ın aydınlattığı IŞIK ve SEVGİ ile devam ediyorum.
Hem maddi hem de manevi birikimlerimi, tecrübelerimi, kendimin ve bütünün hayrına olacak şekilde kullanıyorum. Verdikçe daha çok çoğaldığının farkındayım.
Hepimize, güzelliklerle dolu muhteşem bir Akrep Dolunay’ı diliyorum ( ve de öyle çok şükür).

Dolunay Meditasyonu ve Olumlaması için hazırladığım enstrümental çalışmanın YouTube bağlantısını da buraya bırakıyorum. Keyifli dinlemeler.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

VENÜS – NEPTÜN KARŞIT AÇISI “KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ VE KURT”

JUNO - KUZEY AY DÜĞÜMÜ KAVUŞUM / NEPTÜN ÜÇGENİ