VENÜS BOĞA BURCUNDA

VENÜS BOĞA BURCUNDA

Aşkta heyecan arayışımız, sabırsız tavırlarımız, “oldu bittilerimiz” artık yerini biraz daha sükunete, güvene, istikrara, sakinliğe ve rahata bırakmaya hazırlanıyor.

İlişkilerimiz, sahip olduğumuz maddi/manevi değerlerimiz, birikimlerimiz ve bizi biz yapan değerlerimiz ve tecrübelerimiz açısından daha temkinli olmaya, enerjimizi daha verimli kullanmaya; bu alanlarda daha fazla güvence arayışı içinde olmaya, sakin ve itidalli yaklaşımlar göstermeye yatkın olabiliriz.

5 duyumuza hitap eden zevkler konusunda daha seçici olabilir, konforumuza hizmet eden ürün ve hizmetlere yönelebilir, bunların ayağımıza gelmesini isteyebilir, çayırların üzerinde baharın dinginliğini ve keyfini çıkaran bir Boğa gibi endişeden uzak, kaygısız tavırlar içerisinde yaşamımızı sürdürmeye çalışabiliriz.

Özellikle;

Doğum haritasında Toprak Elementi eksikliği yaşayanlar
Gölge burcu Boğa olanlar
Chiron yıldızı Boğa burcunda olanlar
Venüs’ü, abartılı iyimser açılar içerisinde bulunanlar
Venüs’ü gerilimli açılar altında kalmış olanlar
Hayatın genel akışında güven eksikliği çekenler için şöyle bir olumlama geliştirilebilir:

Yaşamın, dinliğin, sakinliğin ve verimliliğimin farkındayım. Ruhum ve bedenim için neyin faydalı ve sağlıklı olduğunu biliyorum. Günümüz dünyasının koşturmacaları arasında, her an her şeye yetişmemin doğru olmadığının bilincindeyim. Kendim ve sevdiklerim için, biraz yavaşlamayı ve hem kendime hem de sevdiklerime gereken ilgiyi gösterecek zamanı oluşturmayı seçiyorum. Bedenimle daha sağlıklı bir iletişim kurmaya niyet ediyorum. Ben farkındalığım! Aldığım her nefesi, yediğim her lokmayı, içtiğim her yudumu, gördüğüm her güzelliği, dokunduğum her sıcaklığı sevgi, minnet ve coşkunlukla takdir ve şükür ediyorum. (ve de öyle çok şükür).

Kaan Karabulut

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

VENÜS – NEPTÜN KARŞIT AÇISI “KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ VE KURT”

JUNO - KUZEY AY DÜĞÜMÜ KAVUŞUM / NEPTÜN ÜÇGENİ