MERKÜR İKİZLER BURCUNDA

MERKÜR İKİZLER BURCUNDA
“Ağacın çürüğü özünden
İnsanın çürüğü sözünden belli olur”
Hızlı, pratik, çabuk karar değiştiren, bilgi alışverişine açık, yeni şeyler öğrenmeye, yeni yerler görmeye ve çevreyle etkileşime geçmeye hazır bir ruh hali içine girdik.
Merkür İkizler geçişi esnasında, diğer gezegenlerin bulunduğu alanları da hesaba katarsak;

✨Titiz, dikkatli, sonuca odaklı, “sapla samanı ayıran” bir bakış açısı içerisinde olmamız bekleniyor.
✨Akıl verenler bu süreçte çok olabilir. Kendi menfaatleri için fikirlerimizi öğrenmeye ve bizleri yönlendirmeye çalışanlar da etrafımızda dolaşabilir.
✨Geleceğimiz ile ilgili planlarımız ve motivasyonlarımız, duygusal, subjektif ve ailevi nedenlere bağlanabilir. Dolayısıyla mantıklı kararlar almakta zorlanabiliriz.
✨Ailevi meselelerde, hanemizdeki insanlarla ve yakınlarımızla olan ilişkilerimizde, nasıl davranacağımız konusunda kafa karışıklığı yaşayabiliriz. Hislerimiz ve duygularımız, mantığımızı bastırabilir.
✨Aldığımız sorumlulukların gölgesinde kalmaktan dolayı, kendi önceliklerimizin ne olduğunu karıştırabiliriz. Bu da bizi dengesiz düşünce ve tavırlara itebilir, huzursuz edebilir.

Halbuki arada kalarak değil, doğrusunu, dengelisini, vicdanlısını ve verimlisini seçerek, “arafta” kalmanın ızdırabından ve “mahrumiyet” enerjisinden uzaklaşabiliriz.

Olumlamamız şöyle olabilir:
Kendime, düşüncelerime, planlarıma, işlerime ve yaşadığım haneme odaklıyım. Gerçekten  ihtiyacım olan gereksinimleri tespit ediyorum. İhtiyacım kadar olan bilgiyi alıyor, insanlarla gerektiği kadar konuşuyor, gereksiz diyaloglardan uzak duruyorum. Bir konuda adım atmak için, direkt başkalarının aklına uymak yerine önce iyi niyetle sorgulayarak aslını astarını araştırıyorum. Her düşüncemin ve eylemimin, mantık duygu dengesine dikkat ediyor, önce bana sonra da bütüne hayrı olan, hikmetli ve asil bir sonuca erişmesine niyet ediyorum. Sağlıklı bir akla sahip olduğumun bilincindeyim, mantığımı çalıştırarak ve Yaradan’ın sevgisine teslim olarak, her şeyin en mükemmelinin benim için gerçekleştiğine inanıyorum (ve de öyle çok şükür).
✨🙏✨

Kaan Karabulut

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

VENÜS – NEPTÜN KARŞIT AÇISI “KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ VE KURT”

JUNO - KUZEY AY DÜĞÜMÜ KAVUŞUM / NEPTÜN ÜÇGENİ