İLİŞKİLER ve VAROLUŞ AMACIMIZ

İLİŞKİLER ve VAROLUŞ AMACIMIZ

Genel olarak yolunda gitmeyen ilişkilerden muzdaribiz. Aldatılıyoruz, yanlış anlaşılıyoruz, terk ediliyoruz, yalnız bırakılıyoruz.. Her güne bir yarış edasıyla, çevremizdeki her şeyle rekabet ediyormuş gibi bir ruh hali ile uyanıyoruz. Tabi ki hepimiz “neden?” diye sormadan edemiyoruz.

Bizler, İnsan OL’mayı deneyimlemek için bu gezegene uğrayan muhteşem ruhlarız! Bu bizim kılavuzumuz. Sonra doğum haritamıza bakıyoruz:

Güneş Burcu: Var oluş misyonumu gerçekleştirmek yani “insan-ı kamil olmayı” deneyimlemek için nasıl bir yol seçtim? Ruhumun öne çıkan yetenekleri nedir? Nereye varmaya çalışıyorum?

Yükselen Burç: Ruhumu saran kıyafetim nasıl? “Ben” diyerek söze başlayabileceğim, önceliklerimi ifade edebileceğim alanım neresi? Dünya’ya hangi kapıdan giriyorum?

Ay Burcu: İnsanım! Hayatta kalmalıyım. Duygularım var. Duygusal ve bedensel ihtiyaçlarımı nasıl ifade edebilirim? Sağlıklı bir şekilde hayatta kalmak için, hislerimi ve yeteneklerimi nasıl besleyebilirim?

Satürn’ün bulunduğu burç: Tüm bu yolculuğumda, sınırlarımı belirleyen, beni dağılmaktan alıkoyan, amacıma erişmek için beni disipline çağıran konular nedir? Karanlıkta kalmış, yabancılık çektiğim ve IŞIĞIM ile aydınlatılmayı bekleyen tekamül basamaklarım nereye çıkıyor? 
Ay Düğümleri: Ufuk çizgisi nerede? Yürümem gereken rota nedir? Sürekli sığındığım, beni geriye çeken alışkanlıklarım ve başa döndüren “tekrarlarım” neler? Nasıl bir yenilik yapmalıyım hayatımda?

Özetle anlatmak istediğim şu:
Yaşadığım her ilişkinin, her diyaloğun, her karşılaşmanın, her başlangıcın ve bitişin, her hüsranın ve mutluluğun, her kaybın ve kazancın, kısacası başıma gelen her AN’ın özel bir anlamı olduğunun bilincindeyim. Hiçbir insanı ve durumu yargılamadan evvel, önce yolculuğumun amacını öğrenmenin gerekliliğini fark ediyor, sonrasında yaşanılan her AN’ı keyifle izlemenin huzurunu yaşıyorum. Hayatın, mücadele etmeyi gerektirdiğini biliyorum.  Ancak bunun, başkalarına karşı kazanmak için katıldığım bir müsabaka yerine, BİR’likte yürüdüğümüz Kutlu bir yolculuk OL’masına niyet ediyorum. ✨🙏✨


Kaan Karabulut

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

VENÜS – NEPTÜN KARŞIT AÇISI “KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ VE KURT”

JUNO - KUZEY AY DÜĞÜMÜ KAVUŞUM / NEPTÜN ÜÇGENİ